maandag 9 juli 2012

is fier!

ja, ge leest het goed. Ik ben fier! Om meerdere redenen zelfs! Ik som ze met plezier even voor u op :).

1) IK HEB EEN NIEUW NAAIMACHIEN!!!! Eentje die de geluidslimiet niet overtreedt, die mooie steekjes maakt ipv rare lussen, die niet voortdurend zijn eigen ding begint te doen en die bovendien ook traag kan stikken indien gewenst. Zaaaalig! Mijn oud singertje heeft altijd goed dienst gedaan, ik heb het altijd verdedigd, maar ben nu toch zeer content met mijn nieuwe vriendje :)

2) Ik ben een beetje fier op mijn eerste oefenstuk met het nieuw machien. Een nieuwe neplederen tas voor de verjaardag van de mama. Veel steviger dan nummer één en twee (en ook veel ruimer, met veel meer binnenzakjes enzo). Ik ga zodra ik tijd heb een groen exemplaar voor mezelf maken. Woehie :)

 

3) En het meest fier ben ik eigenlijk op het portemonneetje dat mijn vriendje zelf gestikt heeft vandaag! Die nieuwe, flitsende bernina wilde hij immers ook wel eens uitproberen. Met heel veel zorg (en flink luisterend naar de geduldige juf ;)) heeft hij dit zonet vanonder het machien getoverd! Een natuurtalent, zou ik zeggen!


Slaap wel!

21 opmerkingen:

  1. Natuurtalent, allebei... Wat als daar kinderkes van komen?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig team! Je bent terecht trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat hè naaien met een nieuwe machine. Ik heb toevallig ook gisteren een nieuw vriendje aangeschaft. En wat een mooie projectjes komen er onder vandaan bij je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi allebei. En klinkt als een heerlijke machine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloers....
    Juist jarig geweest, maar er zat geen nieuwe machine bij ;o))
    Welke heb je aangeschaft? Ik droom al een tijdje van de 330...

    Groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Kijk al uit naar het groene exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whohoo, jullie kunnen straks gezellig naast elkaar zitten stikken! Tof!! En terecht fier! En ikke jaloers op je Bernina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat, en altijd handig een vriendje die weet hoe de bernina werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en een dikke pluim boor jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer mooi gemaakt allemaal! En veel plezier met het nieuwe machientje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amaai en zo net afgewerkt, zo te zien!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! Ik ben ook aan het sparen voor een nieuw machien.
    Welke Bernina is het geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. maak je de tas niet ook tegen betaling of swap??? ik ben allesinds geïnteresseerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, da's echt een bangelijke profes. tas, zo eentje zou ik ook wel willen, in turquoise!!! wow wow wow!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap gedaan! En het vriendje heeft er duidelijk ook kaas van gegeten, dat belooft!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai, dat ziet er allebei supergoed uit! 'k zou ook blij zijn met zo'n talent, zo'n machine en zo'n handige wederhelft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. amai, terecht fier mag je zijn.. heel knappe handtas.. nog nooit geprobeerd maar ik denk dat mijn kleine Brotherke dat niet kan trekken.. een nieuw en vooral zwaarder machien staat op mijn verlanglijstje.. ooooooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HEEL mooi ... welk naaimachine heb je gekocht... ik volg je maar kreeg geen mail... hoe kan dat??? krijg alleen een mail bij Oon, Yane,Emma en Mona, en Elissana volg meerdere mensen... zo spijtig ik weet niet wat ik fout doe!
    marina.grosemans@pandora.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je nieuwe machien!
    en wat een prachtige tas heb je er meteen op gemaakt, echt geweldig, heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...