zaterdag 30 januari 2016

Buiten regen, binnen een gezellig kampvuur :)

Soms krijg ik de vraag om een patroon op maat te maken. Als het voorstel iets in me doet kriebelen, kan het zijn dat ik al heel snel (en héél enthousiast) voor een dag achter mijn naaimachine verdwijn. Zo ook toen Kim me een foto van een kampvuur doorstuurde dat ze wel zag zitten voor de indianenkamer van haar zoontje. Ik gooide het voorbeeld snel aan de kant (ik doe liever mijn eigen ding :)) en... ging meteen aan de slag.

Eer ik een plausibel patroon op papier had staan waren we al een paar uren verder (hier en daar liet mijn ruimtelijk inzicht een steekje vallen ;)) en eer het ontwerp in het echt bestond waren we een ganse dag verder. Geen simpele bevalling dus, maar oh-zo-leuk! Ik ben héél gelukkig met het resultaat, duimen dat Kim dat ook zal zijn! 



Het kampvuur kan in en uit elkaar gehaald worden en de drie 'takken' (inclusief rammelbelletje) kunnen op allerlei manieren gestapeld worden. Een klein indianenmuisje komt piepen uit een geheim holletje. Uch!

Fijn weekend!

15 opmerkingen:

  1. Super! Mijn onthaalkindjes zijn er misschien wat klein voor, alhoewel, de 2,5 jarigen niet ,denk ik. Zou dit ook wel willen maken...
    groeten,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, dat heb je echt fantastisch gedaan!
    En dat kleine indianen-muisje..... dat maakt echt het verschil, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar dit is zo schattig en leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoe jij tot in de details zo creatief en fantasierijk werkt! En dan nog prachtig uitgevoerd. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gemaakt en bedacht zeg. Heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absoluut geweldig!! Vooral dat het in en uit elkaar kan en op verschillende manieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig!! Knap gedaan, dat kan niet iedereen, iets zelf ontwerpen dat iemand je vraagt, daar moet je best heel handig voor zijn, maar voor jou, na 2 boeken gepubliceerd te hebben, kan dat geen probleem zijn. Proficiat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo geweldig prachtig gevonden!!! Heb je hier soms een patroontje (betaalpatroontje?) van? De kindjes van de klas zouden dit echt fantastisch vinden als ze rond het indianen thema werken... 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...