maandag 17 maart 2014

Signeren in Sint-Niklaas

Hallo allemaal!

Het is hier erg stilletjes de laatste tijd. Ik vrees dat dat de nasleep van het boek-werk is. Na zoveel weken hard gewerkt te hebben, lag mijn crea-hoekje erbij als ware er een tsunami doorgetrokken. Al mijn stofjes waren stilaan op, net als mijn stikgaren. Geen inspirerende omgeving, dat kan ik u verzekeren!

Maaarrr met de doortocht van het eerste lenteweer de voorbije weken heb ik alles weer eens heel grondig opgeruimd. Het stoffenspektakel voorzag me van vers gerief en dus ben ik er stilaan weer klaar voor om aan nieuwe ideetjes en projecten te beginnen!

Maar eerst staan nog een paar extra promo-activiteiten voor het boek op de planning! Om te beginnen een signeersessie in de Standaard Boekhandel in het Waasland shopping center. Deze woensdag (19.03) tussen 14 en 16 uur kan je Marina en mij komen bezoeken om een exemplaar van Feest in't Knutselbos te laten signeren. We brengen een hele berg knuffels en voorbeelden uit het boek mee zodat het ook voor de kindjes leuk wordt, dus kom zeker met het hele gezin eens een kijkje nemen :).

 
En niet onbelangrijk: al wie een boek komt laten signeren, krijgt er gratis een extraatje bovenop! Oh ja, want onze uiltjes-boekenlegger-boom komt mee en hangt goed vol :)

Tot dan?!

4 opmerkingen:

  1. Die uiltjes zijn echt geweldig, genieten jullie maar met volle teugen van het boeksucces. :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die uiltjes zien er superschattig uit, alleen kan ik op een woensdag (werken) niet komen om jullie signeersessie bij te wonen en een kadotje te ontvangen :-( Veel succes gewenst!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, die boom vol uiltjes! Wat een werk is dat geweest, maar super leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...