zaterdag 14 december 2013

Freubelaward 2013

Dag allemaal!
 
Gisteren kreeg ik het leuke mailtje dat het haakpatroon van mijn uiltje één van de 10 genomineerden is voor de freubelaward van 2013. Dat vind ik nu eens heel tof, zie! :)



Niet alleen de winnaar krijgt leuke prijzen, maar ook de stemmers maken kans op fijne prijzen. Neem dus zeker eens een kijkje op freubelweb.nl (en als je dan ook nog zin zou hebben om voor mijn uiltjes te stemmen, zeker doen :D). Je verlaat die site sowieso met een pak nieuwe ideeën :).


www.freubelweb.nl

En laat ik van deze gelegenheid maar gelijk gebruikmaken om al mijn volgers nog eens te bedanken voor jullie enthousisme en leuke berichtjes! Merci merci merci!! :)

Fijn weekend!


16 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook wel echt heel erg leuk, ik ga meteen even stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super .. jij verdient dit dubbel en dik .. Mijn stem heb je !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gestemd... Je kerststal staat er ook op heb ik gezien. Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool! Super voor je. Ik ga stemmen hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de nominatie! De keuze is wel heel erg moeilijk met al die geweldige nominaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, jij ook gefeliciteerd met je nominatie, je uiltjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de nominatie. Het zijn echt schattige uiltjes en uiltjes zijn helemaal in.
    Nu duimen voor de prijs.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ga meteen even stemmen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je genomineerd bent, hopelijk win je ook, je hebt het zeker dik verdiend!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn superleuk, ik ga op je stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeer zeker heb ik zin om te stemmen, jouw uiltjes heb ik al meermaals gemaakt en ben nochtans geen grote "haakster". Proficiat alvast, je verdient te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...