donderdag 17 oktober 2013

Geboortekaartje

Gisteren zei ik er al iets over: ik heb weer een geboortekaartje mogen maken! Onze eerste poging was het kaartje van de schoonzus en dat was een heel leuk, creatief projectje. Het smaakte naar meer, zei ik toen. Et voilà!

Het nieuwe kaartje werd er eentje voor de kleine Kjell, het eerste kindje van een bevriend koppel. We kwamen enkele maanden geleden samen om eens te brainstormen en al gauw zaten we op één lijn over wat het zou moeten worden. Nadien werd er heel wat over en weer gemaild tot de toekomstige mama en papa helemaal tevreden waren. En dit was het resultaat! De kleurtjes van voor- en achterkant lijken wat te verschillen op de foto's - dat was in het echt niet het geval. Maar het geeft een idee hé ;).


 
 
Het werd een heel ander kaartje dan vorige keer, maar het was o zo leuk om te maken! Smaakt wederom naar méér :).

Fijne dag!!



15 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan :) je was al eens mijn inspiratie, mss bij een volgend kindje terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ! Helemaal met de computer getekend / gemaakt deze keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is echt heel erg mooi. petje af hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, ik zou het niet zo mooi krijgen met de pc denk ik!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ht een keimooi!!!
    Zou ik ook direct kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super
    heb je ook het patroontje van de uilenknuffel , off waar kan ik dit verkrijgen? gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een foto van de patroondelen vind je op mijn blog (ergens heel in het begin) en een uitgewerkte versie van het patroon vind je misschien binnenkort in ons boek (maar dat is nog geheim... ssssst! :))

      Verwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje! Verkoop je dit ontwerp ook? of was het eenmalig, het is namelijk precies wat wij zoeken.. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne,

      verkopen doe ik niet en dit kaartje is gemaakt op maat van vrienden, maar je mag me altijd eens een mailtje sturen en dan kunnen we misschien eens kijken of we een alternatieve oplossing kunnen vinden :).

      groetjes,
      Inge

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...