dinsdag 18 juni 2013

glimlach

Vandaag was een vrolijke dag ten huize Snuffel. Ongetwijfeld zat het zonnetje daar voor iets tussen. Heerlijk! Maar ook deze foto toverde een grote glimlach op mijn gezicht!


Misschien herinner je je nog dat ik een tijdje geleden mijn eerste vossenknuffel cadeau deed aan Berbe. Ze zou immers gaan bevallen van een klein Vosje.

Ik was het al bijna vergeten, tot Berbe me daarstraks deze schattige foto van haar twee kleine Vosjes doormailde. Super hé!

En tot slot lag er vandaag een énorme doos vol moois op mijn deurmat te wachten van Marina. Wat er precies in zat, toon ik je later, maar ik kan je verzekeren dat mijn glimlach nog laaaang niet weg is :). Amai, van zo'n dagen mogen ze er meer maken!

x

17 opmerkingen:

  1. De foto tovert zelfs bij mij een glimlach tevoorschijn... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotjes!!
    Je maakt me wel nieuwsgierig naar de inhoud van de doos....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vossenknuffel lijkt gigantisch naast zo'n klein babytje. Maar o zo mooi en superschattig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig!Zowel die mooie kleine 'vos' als die van stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n schattige foto, we smelten met zijn allen bij het zien van deze 2 leuke vosjes! Benieuwd naar wat voor leuks je daar in de brievenbus kreeg :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cutest fox I've ever seen...wat lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...