vrijdag 26 april 2013

op uitstap...

Hallo!

Gisteren nam ik een dagje verlof. Per chance op de schoonste dag van de week, wat een timing!
Dat dagje verlof had echter een andere reden dan het mooie weer. Ik had namelijk een afspraakje met een heel lieve medeblogster, ergens in de bossen van Oost-Vlaanderen...

Voor dat afspraakje had ik twee grote zakken vol spullen nodig (en dan had ik eigenlijk nog niet alles bij). 's Ochtends zaten die spullen nog netjes opgeborgen, doorheen de dag ontstond er al gauw een enorme rommelhoop, daar in dat sprookjesachtige bos....

 
Maar met wie was ik daar?
En wat zat er in die zakken?
O-o-o-oh, wie zal het zeggen :)
 
't was plezant, dat alleszins!
 
 
Heel fijn weekend!!
 

16 opmerkingen:

  1. Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niets zeggen... Foei! Of waren het kabouters? Want dat is geheim. Daar mag je natuurlijk niets over vertellen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooeeh dat is de mensen wel nieuwsgierig maken! Zo te zien zat er stof in die ene zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja lap, nu barst ik bijna uit mijn vel van nieuwsgierigheid!
    Fijn weekend,
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet met mij, ook al had ik dat heel plezant gevonden, als ik de foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een leuke dag gehad met Marina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom op met dat verhaal! Zag er alvast gezellig tafereeltje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, wa is me dat daar ? Fotosessie, schattenjacht … ? Enne, herken ik daar niet iets ? ;-)
    Benieuwd benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahah, heb ik nu toch wel toevallig nog zo'n blogberichtje ergens gezien :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk daar in de bossen met zo'n prachtweer! Ik denk dat het met miss creatuurtje was????
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm dit verhaal wordt toch wel vervolgd he want nu ben ik nieuwsgierig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...