dinsdag 18 september 2012

avondgepruts

Ik werkte deze avond twee projectjes af. Twee van mijn lijst van 7 wachtende projecten. En er is er net nog een 8ste bijgekomen. Ik weet wat doen dit weekend :).

Projectje 1 is een boterhamplacematteke voor mijn nichtje Anneleen. Ze koos zelf de stoffen en kleuren, ik stak het ineen. Hopelijk is het resultaat wat ze ervan verwacht had!

 
Projectje 2 is een afscheidscadeautje voor mijn bureaugenote die morgen voor de laatste keer een dagje in mijn kantoor doorbrengt. Daarna vertrekt ze naar Berlijn om daar gedurende 4 jaar aan een doctoraat te werken. Omdat zo'n laatste dag een beetje speciaal mag zijn,vind ik, maakte ik van de overschotjes van projectje 1 een toiletzak. Tot slot gaat mijn collega een heel grote reis maken en wie op reis gaat, moet goed voorzien zijn, nietwaar?

 
In de toiletzak zit ook nog een pakje papieren zakdoeken voor het geval ze ons té hard zou missen ;).
(De kleuren komen wel weer slecht over op foto... de onderkant is bvb bruin en niet zwart. Maar het geeft toch een idee, hé.)

Voilà, en samen ziet dat er zo uit.

16 opmerkingen:

  1. Je bent weer heerlijk in de weer geweest; wat zal je een blije gezichten krijgen als dank!
    Mooi gemaakt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel smaakvol, Inge ! Weer knap gedaan ! Ze zullen blij zijn allebei !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer af tot in de details! Twee mooie cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie! Is er een handleiding van de toiletzak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, maar misschien maak ik die wel eens. Ik moet er toch nog drie maken :-) t is alleszins niet moeilijk, dat kan ik al meegeven ! ;)

      Verwijderen
    2. Awel dan wacht ik op die handleiding; :)
      Nog heel veel plezier met het naaien.. Je maakt zeer leuke dingen!

      Verwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan weer Inge.
    Prachtig om te zien wat je steeds weer in elkaar zet en zo netjes allemaal

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Heel leuke combinatie van stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gemaakt leuke stofjes
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer supermooi en piekfijn afgewerkt! Ik twijfel er niet aan dat je nichtje en je collega in de wolken zullen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt wel wéér heel mooi!!!wat doe je dat toch goed, sèg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi alweer en je gebruikt toffe stofcombi's!!En die handleiding...ik ben fan om ze uitgewerkt te zien..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...