vrijdag 17 augustus 2012

Fleurtje

Wegens te heet om iets anders te doen, hield ik een fotoshoot met de nieuwste telg in onze uilenfamilie: Ons Fleurtje!

 
Fleurtje is een echt meisje-meisje en poseren vindt ze superleuk. Ze is er bovendien heel fier op dat ze zo goed past bij mijn zwemzak en toiletzak en dat wilde ze per se op foto laten vastleggen ;). Maar ook Fleurtje had wat last van de hitte en moest halverwege de shoot eventjes gaan liggen om bij te komen...

Fijn weekend allemaal! Wat doen jullie om de hitte te trotseren?




17 opmerkingen:

  1. Ze is leuk!
    Echt een ster(retjes uiltje ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo lief en leuk mij dochtertje noemt ook Fleur en is ook een meisje meisje dat graag poseert met haar momenten toch groetjes imke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowie deze is ook te schattig. Ik zag bij een andere uil het patroon, zou jij mij deze kunnen emailen, want ik ben echt heeeel slecht ik tekenen. Mocht het niet kunnen, of heb je er simpel weg geen zin, tijd voor. Dan moet ik wel, maare.... ik zou het echt heel erg op prijs stellen.

    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi brenda! bedankt voor je complimentjes :). Wat het patroon betreft: ik denk dat je die afbeelding kunt afprinten en dan met een kopiemachine schalen (de patroondelen zijn in verhouding, wel hier en daar wat scheef ;)) tot de grootte die je hebben wil. Ik heb de patroondelen niet op ware grootte op de computer staan. Misschien moest ik daar maar eens werk van maken...

      Verwijderen
    2. Thanks, ik ga het proberen. Als de eerste uil klaar is laat ik het je zeker weten. Ohhh nog een vraagje, wat is een poepje?

      Verwijderen
    3. haha een achterwerk/kontje/zitvlakje/... :) benieuwd naar het resultaat!

      Verwijderen
    4. oke, hier betekend het namelijk heel iets anders, haha.

      Verwijderen
    5. Hoi Inge,

      Mijn uiltje is af hoor, en staat op mijn blog :-)

      Thanks voor het leuke patroon, ben er zo blij mee!!!

      Liefs Brenda

      Verwijderen
  4. Grappig, die Fleur! En dat ze zo midden in de fotoshoot een "uiltje-ging-knappen" ! 't is me d'er eentje!!! Ik vind ze echt GE WEL DIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van Fleurtje, wat een prachig uiltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij deze hitte? Swimming in our little pool (3x schoolslag en ik ben aan de overkant maar het is het idee dat telt niet? :-)) en een boekje lezen in het water, tot we weer afgekoeld zijn :-)
    Fleurtje heeft een superhoog knuffelgehalte, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...