donderdag 9 augustus 2012

fietstas-giveaway!!

Alright! enkele dagen geleden meldde mijn 200ste volger zich aan, juij! Een héél dikke merci daarvoor! Ik beloofde dat ik aan dit leuke event weer een give-away zou koppelen. Aangezien ik dees dagen alleen nog aan fietstassen lijk te kunnen denken, vroegen jullie op kousenvoetjes of ik misschien geen fietstas wou weggeven??

Awel, ik vond dat geen slecht gedacht. Ik had hier toch nog net een tof stuk toile ciree en nog één goeie rits liggen. Het resultaat werd deze zomerse fietstas met lievenheersbeestjes. Hopelijk valt hij in de smaak!

 
Is deze fietstas iets voor jou? Reageer dan als de bliksem op dit berichtje en vertel me waarom jij deze tas het meest van iedereen verdient. Volger worden of deze post delen op je blog, facebook of elders is niet nodig (maar wel hééééél fijn :)). Op 1 september zal de jury (= het vriendje en ik :)) beslissen wie ons het meest overtuigd heeft van zijn/haar nood aan een toffe fietstas :).

Veel geluk en merci, merci, merci voor al jullie lieve reacties!

105 opmerkingen:

  1. waarom ik deze zou willen???
    - ik ben de eerste met een commentaartje
    - 2 sept is mijn verjaardag
    - ik fiets héél vaak
    - ik zot ben van gras en lieveheersbeestjes
    - ik héél erg graag deze tas aan mijn nieuwe fiets wil hangen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben een fietser ,
      en hou van mooie dingen .
      een fleurige tas mag er
      niet ontbreken zeg
      dus niet te gauw t'is weer een vrouw .

      Verwijderen
  2. Oh Inge Snuffel, wat een geweldige fietstas staat er op jouw blog te pronken!
    Ik doe super graag mee en deel op http://nienkemaakt.blogspot.com

    Op drie september start ik mijn tweede jaartje als kleuterjuf. Deze keer sta ik in 'mijn oud schooltje' van vroeger. Ik mag er juf zijn van de tweede kleuterklas. JOEPIE !
    Dat schooltje is eigenlijk vlakbij huis. Als juf heb je echter steeds véél spulletjes en materiaal mee te sleuren. Moedig als ik ben wil ik heel graag komend schooljaar met de fiets naar school! (Weg met die auto, sporten is gezond!) Maar ik heb nog geen fietszakken of kleinere tasjes. Jouw tasje zou dus prima van pas komen. Hij zou vooraan op mijn fiets mogen staan en ik zou er bijvoorbeeld mijn handtasje en brooddoos in kunnen stoppen.... Oh, ik zie het al zo voor mij! De kinderen zouden trots zijn op hun sportieve juf mét prachtige fietstas ... En nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, echt iets voor mij dat motiefje! In september ga ik voor een jaartje op kot en dit zou ideaal zijn om snel boodschappen mee te doen! En moest ik 'm niet winnen: vanaf wanneer is ie te koop? Want zo'n fietstasje is echt reuzehandig!
    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeuij...hier met een als de bliksem reactie...ook al zou ik zelf zoooooooooo graag deze tas winnen, toch zou ik ze dan afgeven, aan mijn mama namelijk. Vorige week hadden we een dagje shoppen in leuven gepland, en ons mama belde s'avonds nog even om een uur af te spreken voor de volgende dag. Mr Poppie, kleine pop en ikzelf hadden de hele dag buiten gewerkt en het was vakantie dus waren wij nog heel laat buiten aan het eten, met als gevolg dat ik ons mama nog snel even liet afkomen met de fiets. Sinds ze een pacemaker heeft fietst ze nog al eens graag en dan natuurlijk het liefst naar de kleindochter, die op dat moment lekker smerig en vies nog bad in moest... het duurde wel erg lang tot mijn papa belde om te zeggen dat ze met fiets en al in het keldergat gevallen was...een week in het ziekenhuis met een gekneusde pols en twee indeukingsfracturen. Ze is nu thuis en het had veel erger kunnen zijn...ze wil zo graag terug de fiets op, maar mag niet...en dus als ik het tasje zou winnen zou het als de bliksem naar mijn lieve mama gaan...
    Maar niet te vergeten nog een dikke proficiat met je 207 volgers!! Doe zo verder, blijf mijn to do lijstje maar langer maken en me inspireren! :) Zonnige groetjes - einde van de bliksem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Aangezien er hier een kleintje op komst is, zou zo'n fietstasje wel handig zijn. Nu gebruik ik nog een fietstas die achteraan op mijn bagagedrager hangt, maar als ons kindje groot genoeg zal zijn om mee te rijden zal er daar een fietsstoeltje op moeten staan. Dan zou zo'n tasje aan mijn stuur wel heel handig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig tasje! Ik zou het heel graag winnen, voor aan mijn fiets te hangen als ik naar mijn werk, school of babysits ga, maar eigenlijk vind ik de reacties hierboven al zodanig mooi dat ik het één van deze mensen van harte gun!

    En wie weet, moet ik mezelf gewoon overtuigen om achter de naaimachine te kruipen en me te wagen aan dit leuke tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zou ik ook wel willen winnen! Waarom ik: mijn mooie nieuwe fietstas past niet op mijn mooie nieuwe fiets, omdat er een fietsstoeltje op moet :-( Nu zoek ik dus een mooi nieuw fietstasje voor aan mijn stuur...
    Dat en het feit dat ik nogal last heb van uitstelgedrag, en dus nog niet aan je tutorial ben begonnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook wel deze mooie fietstas :-) Waarschijnlijk willen er wel nog zo'n 500 na mij ook deze fietstas :-)
    Ik wil gewoon iedereen jaloers maken met zo'n originele fietstas en dan gewoon kunnen zeggen dat ze uniek is en NIET te koop! (voorlopig misschien...)
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Veel succes aan iedereen die zijn kans waagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, zo'n superlief tasje! Wat zou ik graag hebben dat die m'n fiets opvrolijkt.
    Waarom ik 'm het meest verdien? Het meest, moet nog blijken, maar, dit is 'm :
    Als we naar school fietsen is het leuk dat ik mijn spulletjes in een tasje aan m'n fiets zou kunnen doen, samen met een flesje water voor mijn kapoenen (mijn jongens van 7 en dan al 9 fietsen allebei mee, de jongste zit achterop bij mij). Een ritje van 6km naar school, daarvan krijg je best dorst :D en de fietssloten kunnen er dan ook in, en ... en ... en...
    Ik gun iedereen zo'n mooi fietstasje aan de fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh, ik wil deze fietstas wel winnen!
    Sinds kort probeer ik meer met fiets naar het werk te rijden (11 km!), in de hoop evenveel kilo's kwijt te raken. :s
    Of ik hem het meeste verdien, dat weet ik niet, maar hij zou wel perfect passen bij mijn fietstassen die achteraan hangen die ook met lieveheersbeestjes zijn.

    Veel succes aan iedereen die meedoet.
    groeten Mollie
    http://mollietje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke give away.
    En ik zou die heeeeeeeeel graag willen winnen! Waarom? Omdat ik het een super mooie tas vind, met de lieveheersbeestjes Die tevens symbool staan tegen zinloos geweld super gewoon!!.
    En ik zo'n mooie tas gewoon ook niet zelf kan maken. En ik het super handig zou vinden als ik ga fietsen er mijn belangrijke spulletjes in kan doen (bv handtas. portemonnee e.d zo dat ik die goed in de gaten kan houden, en niet meer die vervelend tas aan mijn schouder hoef te hangen als ik fiets. En daar bij ben ik 14 september jarig dus dit zou een super cadeau zijn.
    En dan aan iedereen kan vertellen dat Inge die gemaakt heeft en dat ik hem gekregen heb van haar. En dat ze er nog veel meer van gemaakt heeft die super mooi zijn, en dat die allemaal op haar blog te bezichtigen zijn.

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige tas. Ik vind hem heel erg mooi maar toch doe ik niet mee en gun ik hem iemand anders. Ik fiets namelijk bijna nooit meer. :-) Heel veel suc6 met je hele leuke give away.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie tas. Die zou ik dolgraag willen winnen. Vorig jaar (17 augustus)heb ik een auto ongelukje gehad waar ik een whiplash aan heb overgehouden met als gevolg heel veel last van mijn nek (en andere ongemakken). Doordat ik zoveel last heb van mijn nek moest ik een nieuwe fiets(waar ik rechter op kan zitten)en daar past mijn mand van mijn andere fiets niet op. Dus mis ik nu iets waar ik mijn spulletjes in kan doen.Deze tas zou dus de oplossing zijn voor mij. En het is zo'n vrolijk tasje daar wordt mijn humeur vast ook beter van (want dat is niet altijd even goed als je door je lichaam beperkt wordt in je doen en lsten). Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooooooow! Boenk... ik val weer efkes van mijn stoel!

    Wat een schitterende fietstas! En wat een geweldige give away...
    Zit ik hier al de hele tijd te denken hoe ik je kan overtuigen om mij een kansje te gunnen :-)

    ... want alle reacties hier zijn leuk en iedereen verdient wel een cadeautje
    ... en je blog vermelden op de mijne, dat doe ik al
    ... en hem zelf maken is geen optie, want 'naaimachine' is not de Bakmadam's middle name
    ... en jarig in september ben ik ook al niet
    ... en je stalken zal ook waarschijnlijk niet zo succesvol zijn

    dus zal ik het je gewoon heel lief, op mijn blote knietjes en allergrootste bambi - oogjes moeten vragen :-) Je zou me er in elk geval ongelooflijk content mee maken

    ... en anders blijf ik je postjes hier lekker volgen
    ... en zal ik een 'n heel tikkeltje jaloers zijn op de gelukkige

    alvast veel plezier met alle commentaren hier en succes aan de jury bij het maken van de keuze!

    Groets!
    de Bakmadam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ikke, ikke, ikke,
    zo moet ik niet meer met een bezwete rug op mijn werk aankomen
    en kan ik in stijl door het stad rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ikke ikke voor mijn eigen veiligheid en die van mijn dochter. Bij gebrek aan fietstas (had ik wel maar krijg ik niet meer deftig op de fiets sinds de fietststoel erop zit) moet ik dan maar mijn handtas aan het stuur hangen, of de schoudertas gewoon zo dragen, (wat dus ook niet handig rijdt) dus zo een tasje zou zeker en vast welkom zijn. En oh hoe handig zou ie ook nog zijn voor tutjes, vochtige doekjes, een reservepampertje, koekjes en drinken in te steken voor die noodmomenten. Dus please please please denk aan mij
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O helaas voor mij zijn de meest originele antwoorden hier boven al genoemd..
    zo jammer, maar hé ..ik probeer het nog wel even.
    Ik wil dolgraag met zo'n prachtige fietstas pronken, pronken en pronken!
    Daarnaast ga ik 'm uiteraard lekker vullen met divers nood rantsoen..snoepjes, luier en doekjes, drinken, mobieltje etc..
    Ik ben al even "een stil genietende volger" van je blog, reclame ga ik zeker maken
    Enne..mocht ik m niet winnen..misschien wil je dan een Swap aangaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW,die fietstas is gewoonweg SUPER!
    ik kom hier graag even binnenlopen op je blog omdat het hier altijd zo gezellig is,en je mooie dingen maakt, dus waag ik ook maar mijn (water)kansje...
    Waterkansje....want ik heb niet zoveel geluk met winnen!
    (ik troost me dan met de zegswijze: geen geluk in het spel, is geluk in de liefde!)
    En geluk in de liefde heb ik wel!
    Het fietstasje zou mij wel stimuleren om wat vaker op mijn fiets te springen en de-liefde-van-mijn-leven te vergezellen op zijn fietstochtjes!
    Romantisch hè ! ALLES voor de liefde!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey hey , ik fiets elke dag naar het werk met m'n deze zomer nieuw gepimpte
    aardbei-fiets , natuurlijk zou dat pimpampoetjes-tasje supermooi blinken aan m'n stuur
    dus waag ik m'n kans en gooi me in de groep voor jullie lotjetrek , grts rita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Maar gij rappe, niet te doen! Je denkt er nog maar aan, en hupla, 't is al gefikst!
    Natuurlijk wil ik ook heel graag dit tasje winnen, en liefst om het dan direct door te geven aan iemand anders... Met name aan mijn eigenste dochter... ;-) Ze start in september in 't eerste leerjaar, we kochten onlangs een nieuwe fiets (genaamd 'Madelief'), dus een natuurlijk ogend tasje met gras en pimpampoentjes (wat mijn andere dochter van bijna 2 tegenwoordig zo schattig kan zeggen) zou een heel tof cadeautje zijn om de fiets te vervolledigen! En zo met glans het eerste leerjaar binnen te fietsen! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Héél mooi! Ik doe ook mee, niet voor mezelf maar voor m'n dochter van 5. Ze rijdt elke dag (door weer en wind) met de fiets naar school, is dol op 'pimpampoentjes' en heeft al meer dan eens groot verdriet gehad omdat één van haar kleuter-schatten door de draadjes van haar fietsmandje gevallen zijn. Ik stel me nu al haar stralende oogjes voor als ze deze pracht van een fietstas zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaaaaaaa, ik wil graag dit fietstasje winnen. Als je eens wist hoe saai mijn fietstasje is! Om nog maar te zwijgen over hoe dat 'onding' mijn hele fiets 'versaait'. ;-)) Het zou perfect zijn, dat tasje! Het zou mijn fiets een boost van 'hipheid' geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hey inge, ohh
    ik wil graag die fietstas omdat ik al even een heel leuke fietstas zoek, ik gebruik alleen maar mijn fiets om me te verplaatsen in het openbaar vervoer, ik vind het zalig en gemakkelijk overal bereikbaar te zijn, ik kan niet meer zonder mijn fiets, daarmee dat ik er ook heel leuke fietstassen op wil om er toch iets moois van te maken. deze vind ik echt supergewoon. groeten van katleen x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De zoveelste in rij :)

    Sinds onze kleine meid achteraan op de fiets zit heb ik geen plek om een fietstas te plaatsen vandaar dat het zeer handig zou zijn om dit vooraan te hebben.
    Zo zomers! Als de zomer niet naar ons komt dan maken we het zelf wel en dat kan alvast door deze mooie fietstas!

    Het zou ook mijn oude fiets wat opvrolijken. En dan wij al zingend en een beetje swingend door de straten van ons boerengat rijden! Ja hoor, wat een tafereel!

    Joke Meersman

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, ik wil hem ook wel winnen voor mijn dochter van 10 die zo voorbeeldig geen nieuwe fiets vroeg maar een derdehandsfiets toen ze haar vorige fiets weer ontgroeid was. Ze is nu een 'jasje' aan het haken voor haar fiets om hem een beetje op te fleuren. Ik maakte alvast een zadelhoesje in tafelzeil voor haar en we draaiden een bloemenkrans rond haar stuur. Hij ziet er al stukken beter uit maar zo'n fietstasje zou het verschil nog maken. Ze vindt hel veel cooler dan al de nieuwe fietsen die rondom haar hoewel ze soms onzeker wordt wanneer een leeftijdsgenootje er een opmerking over haar oude fiets geeft. Maar haar recycleergedrag verdient een dikke aanmoediging, vinden wij. Apetrots zijn we, op onze dochter met haar heel eigen fiets.

    Groetjes en nogmaals 3 hoeraatjes voor je prachtige fietstassen en de tutorial!
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat doe ik hiervoor graag mee.
    Mijn mandje is twee weken geleden (op een heel druk kruispunt) van mijn fiets gevlogen. Helemaal stukgereden door de auto achter mij.
    Ikke terug om het braaf te gaan oprapen. Iedereen maar lachen met mij.
    Maar met deze valt er gewoon niet te lachen... zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een supermooie tas!
    Aangezien ik door het kleine wezentje in mijn buik alleen nog maar mag fietsen of wandelen, wil ik dat graag in stijl doen met zo´n supermooie fietstas!
    Duim duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOOHOOOOW! NOG een fietstasje!!! Natuuuuuuuuuurlijk wil ik dit winnen, al was het maar om de grijze Belgische steden op te fleuren waar ik met m'n fietsje door zal cruisen! En als ik het übercoole fietstasje niet win, wil ik graag de tutorial als troostprijs als het kan!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amaai, hadden we zo'n fietstas maar mee een tweetal weken geleden op fietsvakantie ! Die zou nogal diensten bewezen hebben ! Zo'n zalig toile cireetje ! Daar ga je toch gewoon al fluitend en fietsen mee door de straten ! Doe ik graag mee met je give away ? Natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh fietstas, oh fietstas,
    wat ben je zo mooi!
    Zo zomers als je bent,
    zo prachtig zou je zijn,
    op mijn zomerse gele fiets!
    Jij kan de straten doen opfleuren
    met je mooie kleuren.

    Als je de mijne wordt,
    dan scheuren we door de straten,
    om iedereen te doen stralen.

    hihi, een hopelijk mooie ode aan de mooie fietstas!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Simpel: - omdat het zooo schoon is en volledig assorti met ons tafelkleed (ook pimpampoentjes in het gras)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo,
    Ik doe ook graag mee om de fietstas te winnen. Ik zou ze dan graag schenken aan mijn dochter die op 2 september 10 jaar wordt. 10 jaar geleden werden wij voor het eerst mama en papa en beleefden een spannende bevalling die bijna fataal afliep. Maar onze meid is een dappere en heeft het gelukkig gehaald. Helaas heeft ze er een beperking aan over gehouden, ze is beperkt qua mobiliteit. Fietsen kan ze enkel op een driewieler, binnenkort krijgt ze een nieuwe en deze fietstas zou haar nieuwe driewieler meteen wat hipper maken. Zou leuk zijn om haar fiets een vrolijke touch te geven.

    Sowieso ben ik heel blij dat je het patroon hebt gedeeld, het staat zeker op mijn to do lijst. Ik plaats een link van deze give-away op mijn blog.

    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooh ik doe mee...
    Voor mijn meisje van 8 die voor haar verjaardag een superfiets heeft gehad laats in juli.
    Dit tasje....maakt hem helemaal compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. waw!!!!!!!!!!!!!!
    Ik fiets altijd !
    Ik heb geen auto !
    Is dat geen goeie reden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is een hele mooie fietstas!!!!! Waarom zou ze schitterend zijn voor mij? Ik breng de jongens zo vaak als ik kan met de fiets naar school, maar als je vier fietsende jongens om vier uur naar huis moet laten fietsen, dan moet je altijd wel iets bij hebben om te knabbelen en om te drinken!!!! Dus zou de tas schitterend zijn!!!
    Bovendien mag ik pas sinds een kleine twee weken weer fietsen na twee maanden in het gips, dus heb ik tegenwoordig ook zelf weer wat aansterking nodig onderweg ;-).
    En de lieveheersbeestjes zouden super zijn omdat dat het favoriete symbooltje/diertje is van het meisje van mijn zus waar ik meter van ben en dus kijk ik tegenwoordig overal naar lieveheersbeestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, PRACHTIGE stofjes en superhandig tasje, en of ik graag wil meedoen om deze te winnen...
    En wel omwille van deze redenen:
    - elke ochtend spring ik op mijn fiets om naar mijn bureautje te gaan (zonder fietstasje);
    - groen is de mooiste kleur, dus ook van mijn fiets (en toeter op fiets), tasje zou er perfect bij passen;
    - omdat ik het fietstasje absoluut zelf niet kan maken, ben niet zo handig met een naaimachine;
    - het fietstasje zou mij elke ochtend laten glimlachen met dat vrolijke stofje!!
    - omdat ik nu al aan het duimen ben om een kans te maken...

    En niet te vergeten: proficiat met je 200 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, dat ziet er weer echt af uit! Ik doe ook graag mee, en wel hierom:
    - het is supermooi
    - ik fiets heel graag en ook heel veel, voorlopig met 2 kids maar binnenkort met 3 in de bakfiets
    - die nummer 3 is ook de reden waarom ik er waarschijnlijk niet in ga slagen dit mooie fietstasje zelf te maken in de komende maanden
    - ik fiets naar het werk met een gewone fiets, helaas zonder fietstasje waardoor ik meer tijd besteed aan het op zijn plaats houden van mijn sjacoche dan me lief is (met het nodige gevloek als gevolg)
    - ik jarig ben op 23 september en dat gaat door velen vergeten worden aangezien spruit nummer 3 dan toch zeker al op de wereld zou moeten zijn
    Proficiat met je -ondertussen- ruim 200 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mmm, schitterend tasje.

    Ik zou hem graag zelf "winnen", maar moest ik kiezen zou ze naar de dochter van CreativEls gaan hierboven. Dappere kindjes verdienen immers wel eens pluim (of een tasje met lieveheersbeestje).

    Ik zal mijn eigen tasje wel onder de machine laten uitrollen :-), en nog eens bedankt voor het supersnelle doorsturen van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ga je volgen, maar je overtuigen waarom ik deze tas zou moeten winnen, is onbegonnen werk als ik al deze vorige berichten lees. Ik ben al heel blij dat ik je blog ontdekt heb via Bambiblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hopelijk valt ze in de smaak? Wat een vraag... :D
    Kijk maar eens naar de reacties hierboven!
    Ik zou dolgraag meedoen om deze superschattige fietstas te winnen, maar als ik een reden wil geven lijkt het alsof ik ze van hierboven gekopieerd heb.
    Ik ben ook al superblij met het patroontje en de uitleg, nu er nog een durven beginnen...
    Ik heb ook nog altijd niet aan je handtasje begonnen. Het lijkt me zo moeilijk en ik vrees dat ik het nooit zo schoon ga krijgen.
    Hoe dan ook, stieken win ik het tasje dolgraag, maar ooit wil ik eens een poging wagen om het zelf te proberen.
    Nog niet gedacht aan een workshop???
    Veel liefs en stop nooit met wat je hier doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe binnenkort waarschijnlijk mijn auto weg, en ga voortaan met de fiets. Dat zou natuurlijk veel leuker zijn met zo'n mooie fietstas aan het stuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. vliegen in vrijheid10 augustus 2012 om 10:01

    Mag je ook meedoen voor iemand anders? Mijn mama is herstellende van kanker en een lieve-heerlijk-beestjestas zou haar leven zeker wat opfleuren en haar motiveren om terug te gaan fietsen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super mooi tasje, hier wil ik wel meedingen voor de hoofdprijs! Reden waarom ik dit tasje zou moeten winnen? Mijn man is een fervent fietser en probeert mij dus al een ganse tijd over te halen om mee te fietsen. Ik ben ervan overtuigd dat met zo'n blits fietstasje, dit wel zal lukken: handig en in stijl fietsen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat lief dat je zo een mooie fietstas verloot! Zoals ik in een vroeger berichtje al zei: ik heb geen fiets en kan ook niet fietsen. Ik laat mijn beurt dus aan een ander...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Omdat zo een supermooie tas de waarde van mijn oude lelijke fiets met 500% zou verhogen.

    Groetjes,
    Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  46. halokes mijn fietstas is aan vervanging toe dus een nieuwe zou ik heel goed kunnen gebruiken , want ik doe bijna al mijn boodschappen per fiets

    zonnige fiets groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow! Zo schattig! Omdat mijn lievelingskleur groen is zou niemand van mijn collega's en familie verwonderd zijn moest ik die winnen. Om met zo'n mooie fietstas te pronken zou ik mijn moto wel laten staan en de fiets weer van stal halen.
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik weet dat ik weinig kans maak door de leuke berichtjes van iedereen, maar ik kan proberen. Ik ben een meisje van 16jaar, vroeger in de kleuterklas kreeg iedereen een figuur dat die het hele jaar door was, ik was een lieveheersbeestje, heel toevallig. Meer reden kan ik niet vinden, buiten dat het een SUPER schattige fietstas is en ik hem heel graag zou hebben op mijn (redelijk nieuwe) vrouwenfiets. Fietsen zal nog eens zo leuk zijn met mijn vriendinnen, waarschijnlijk zijn ze een beetje jaloers dan, hihi.
    Kusjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Door heuvels en dalen met deze tas zal ik op mijn fiets stralen ... zonneschijn of regen niemand houdt me nu nog tegen ... want warm of kou het zijn de lieveheersbeestjes waar ik van hou ... en dan ga ik door weer en wind tot ik de juiste weg vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat met al die volgers! Je hebt dan ook een superleuke blog!

    Kuchkuch... mijn motivatie"brief" ;-):

    Ik kan zeker zo'n prachtig fietstasje gebruiken... want ik zou terug willen beginnen fietsen naar 't werk. Ik heb nl al 2 boetes gekregen de laatste maanden :-( en een auto kost sowieso al genoeg (telkens als ik ga tanken moet ik bijna wenen... 70 euro?!).
    Bovendien is het met mijn conditie vreselijk gesteld... gisteren was ik éénmalig toch eens met de fiets naar't werk gereden, maar ik kwam volledig uitgeput & bezweet ter plaatse (en dat na amper 6km). Hoog tijd dus om die conditie terug wat op acceptabel peil te brengen... met een nieuwe, prachtige fietstas, zou ik al extra gemotiveerd zijn :-)

    Zo'n leuk fietstasje zou ook handig zijn om mijn badge en nog wat spulletjes te kunnen meenemen naar het werk. Ik kan nl geen fietstassen achteraan hangen want dat lukt niet met het kinderstoeltje dat erop staat. En fietsen met een sacoche over de schouder is toch niet zo heel handig.

    Mijn dochtertje ook dol zijn op dit tasje want ze houdt héél veel van lieveheersbeestjes. (en stoute heersbeestjes ook) We lopen er altijd naar te zoeken :-) en zij is bijna jarig!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. dit heel lief fantastisch tof tasje vol lieveheersbeestjes wil ik heel graag winnen, omdat ik dan die vuile rieten mand van mijn fiets kan halen en deze vervangen door dit lieftallig tasje, wat zou mijn kleinzoontje fier zijn om met de nonna om boodschappen te gaan, met al die lieveheersbeestjes, want daar houd hij enorm van!! ik zou dit tasje heel goed in de gaten moeten houden, want het zou wel eens voetjes kunnen krijgen en richting kleinzoontje mee naar huis gaan, want als hij iets heel heel graag ziet dan zegt hij, ikke ga da mee doen naar huis, en hij neemt het vliegensvlug mee.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Joepie!!!! Ik zou dat leuke fietstasje uiteraard graag willen winnen!!! Waarom ik het verdien van te winnen?
    Omdat ik er dan zelf geen meer moet maken natuurlijk (mwhoewhahahaha)
    En omdat ik één van de mensen was die je durfde vragen om een tutorial te maken!
    Ik volg je, en plaats nog een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ♫♫♫ Drie koningen, drie koningen, geef mij een nieuwe fietstas. Mijn ouden is versleten, mijn moeder mag het niet weten. Mijn vader heeft het geld al op de toonbank neergeteld.♫♫♫

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Omdat ik elke dag met de fiets rij en deze dagelijks aan het station plaats. Tot nu toe nooit problemen gehad, tot er vorige week iemand het leuk vond om mijn fietstas als vuilbak te gebruiken en zijn halfvol blikje bier er in leeg te gieten samen met een zak pickleschips. De stank was niet te harden en ik krijg het er ook niet meer uit. Tijd dus voor een nieuwe fietstas, liefst eentje zonder etensgeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. awel, ik ga niet meedoen zie voor de give-away
    redenen zijn de volgende:
    ik fiets gewoon niet genoeg, ik doe dat niet zo graag, ik zou de tas dus onvoldoende gebruiken
    ik heb ook pas een fietstas/bak van libelle gekocht (stomme aankoop trouwens, trekt op niets)
    ik vind hem wel superschoon! maar voor ene keer te fietsen zou het zonde zijn dat ik hem win, dus gun ik hem liever aan iemand die hem wel verdient
    (en ik heb zo weer een cm² van mijnen hemel verdiend zie!) veel pret wie hem wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. wat meer groen in de stad kan nooit kwaad...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Waarom ik hem zou willen winnen??? Gewoon omdat ik hem heel mooi vind, en hij prachtig zal staan op de fiets van mijn dochter van 7. En anders, ga ik hem zelf maken :-)
    Tof Blog!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. omdat ik vorige week met de fiets op vakantie ben gevallen, mijn voet bezeerd heb bij de poging om mijn zoontje achterop niet te hard te laten vallen en mijn eigen mandje scheef uit dit avontuur kwam...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Meedingen voor een giveaway, waarom niet!? Ik ben een oma en laat ik nu juist een kleindochter hebben die zot is van lieveheersbeestjes, ik zou haar daar superblij mee maken. Mijn stoutste droom is om zowel mijn dochters als schoondochter een zelfgemaakte fietstas kado te doen onder de kerstboom (met een tastbaar voorbeeld zal dat net iets handiger zijn...euh denk ik)...wow dat wordt de max!!
    Proficiat met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Fietsen vind ik fijnen met deze tas zou het nog toffer zijn
    Iets waarin ik alles kan meenemen
    Elke keer als ik naar de taszal kijken weet ik dat ik deze fijne wedstrijd won
    Tof motiefje staat er op de tas, fantastisch gewoon
    Snel zijn was de boodschap en misschien win ik dit niet maar dan heb ik het toch geprobeerd. Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik zou ook graag meedoen aan de give-away van deze fantastisch mooie fietstas. Onze oudste dochter (Lien) wordt op 10 september 5 jaar. Het zou een ideaal verjaardagskado zijn voor een dametje dat net zonder steunwieltjes kan rijden, maar alleen nog een beetje extra motivatie nodig heeft om wat meer op die fiets te springen. En zo'n fleurige fietstas met lieveheersbeestjes zou wel eens de ideale manier kunnen zijn... We hopen dus op een verrassing voor haar verjaardag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Dat is zo mooi, zo groennnnnnn...mmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik bezit maar liefst twee fietsen (een hele oude om door de velden mee te fietsen, en een nieuwere om boodschappen en uitstapjes mee te doen). Met de hand op het hart kan ik bevestigen dat ik nog NOOIT een auto heb gekocht, hoewel mijn rijbewijs van 1985 dateert. Er hangt dan ook een bordje 'weer een auto minder' aan mijn fietsen. Deze prachtige fietstas met lieveheersbeestjes in het gras zou perfect passen, en één van mijn fietsen nog 'ecologischer' maken! Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik gun het zoveel mensen... wat zal het moeilijk zijn voor jullie om te kiezen!

    Het is ook een prachtig fietstasje... dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hey, deze wil ik wel en weet je waarom... Omdat die pimpampoentjes (zo noemden we die als kind) er heel klein en schattig uitzien!
    Ik zal ook een linkje zetten op mijn blog en nu duim ik *duim, dim, duim* dat ik die tas win...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och ja en nog iets, ik wil pronken, als ik met de fiets het nieuwe schooljaar in rij...

      Verwijderen
  66. Supermooi! Zou ik eigenlijk mogen meedoen voor mijn moeder ipv mezelf? Zo'n tasje zou perfect op haar fiets staan: niet té groot, maar wel gerieflijk én mooi. En laat 27 september nu net haar verjaardag zijn. Geef toe, het ideale cadeau met een ideale timing hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Superleuke fietstas Inge, daar kan niemand omheen. Ik ben ook direct volger van je geworden want ik wil graag kans maken om 'm te winnen.

    Waarom zou je 'm aan mij moeten geven?

    Eigenlijk kan ik maar één reden bedenken...om over het verdriet heen te komen dat ons hondje er niet meer is. Volgende week is het een half jaar geleden dat we haar lieten inslapen en ik had haar tijdens de uitjes op de fiets, altijd in een mandje aan het stuur. Het is nu erg kaal en elke keer weer mis ik haar ontzettend. (zie ook mijn blog vandaag).
    Deze give away zou daarom een hele mooie plaats aan mijn stuur hebben. Dan ben ik niet meer verdrietig maar zal met een brede lach fietsen omdat hij zo schitterend mooi is.

    Ik ga ook een linkje naar je blog zetten op mijn blog: http://pleasurebypeet.blogspot.nl/

    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dat ik fan ben van deze tas is geen groot geheim! Ik pinde ook al je werkbeschrijving maar kwam nog niet tot het maken van deze tas toe. Misschien is dat niet meer nodig?
    waarom ik moet winnen?
    1, ik ben verliefd op deze tas
    2, ik ben verliefd op deze tas
    3, ik ben verliefd op deze tas
    4, ik ben verliefd op deze tas
    5, ik ben verliefd op deze tas
    6, ik ben verliefd op deze tas
    7, ik ben verliefd op deze tas
    .....
    999, deze tas zou super staan op mijn fiets
    1000, lijkt me ook nog eens super handig :-)

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oooh die is super! Ik kreeg net een fietskar en die is superhandig, maar ... maar ik steek mijn tas (met inhoud: portefeuille, gsm ed.) altijd achteraan erin. Als mijn gsm dan gaat, hoor ik hem weeral een keertje niet! DUS ( pas op, nu komt het :)) als ik jouw fantastische supermooie fietstas zou winnen dan mis ik niets meer! Hij past ook super goed van kleur bij de fietskar... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw. Ten eerste proficiat met de 200 volgers.
    We hebben een bakfiets. Onlangs maakte ik voor de peuterschaal een rood-wit gestippelde hoes.
    Er ontbreekt alleen nog een tas waar ik mijn spullen in kan steken, zodat die grijpgrage kinderhandjes (3 paar) niet al mijn spullen uit mijn zak halen,zoals nu wel vaker gebeurt. En wat zie ik: Deze tas heeft ook stipjes. Dit past toch wel bij onze bakfiets.
    Please ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. niet alleen is de ze tas mooi en origineel, maar het initiatief moet vooral worden aangemoedigd ! alles komt tegenwoordig uit china, het kan mooi zijn maar het maakt onze eigen economie kapot, en vooral, het maakt de creativiteit kapot in onze mensen : waarom werken als het ocmw of de dop ons kweekt ? waarom iets creatiefs maken als je het toch al vind in de handel ? waarom tijd steken in iets als lui zijn fijner is ? ja, mensen die iets ondernemen in deze tijd, in ons land, moeten zeker worden aangemoedigd, gepromoot, en gesteund : er zijn al zo veel belgische produkten verloren gegaan : belgie maakte ooit schoenen, hoeden, auto's, moto's, fietsen, eigenlijk van alles, en nu helemaal niets meer ! proficiat, veel geluk, goede moed...en als ik zo'n tas win, zal ik zeker niet nalaten om veel reklame te maken ! doe zo voort !

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo Inge,
    Amai, nu heb ik al heel veel zelfgemaakte dingen gezien, maar deze is toch wel superorigineel hoor.
    * Ik vind dat ik wel kans maak om de fietstas te winnen, omdat ik aan het milieu denk en daarom mijn fietst neem om naar het werk te rijden, boodschappen te doen, af te spreken met een vriendin, enz.
    * Volgende week moet ik een zware operatie ondergaan en ja daar horen soms wel kadootjes bij, ik hoop dat ik na mijn revalidatie terug de fiets op kan MET deze fietstas ;-)
    * Met plezier op mijn blog en facebookpagina geplaatst.
    Grtjs,

    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ik fiets graag met mijn vriendin tesamen en we soppen al eens graag onderweg om iets te drinken deze tas zou top zijn dan

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Omdat
    - Ik ben je nieuwste 225 e volgster :-)
    - Ik je linkie ook op mijn site heb gezet
    - Ik nog NOOIT zo een mooie fietstas heb gezien
    - De winnaar ( misschien wel ik ) herkenbaar wordt in dorp of stad
    - Iedereen daar dan weer jaloers op is
    - Ik kan zeggen ga ook maar bloggen en je jou link kan geven :-)
    lieve groet jenneke

    EN BIJ MIJ STAAT ER OOK EEN GIVE AWAY T/M 20 AUG.
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/give-away-creaties-and-stuff-by-jenneke.html


    - Ik van lieveheersbeestje jou
    - Natuurlijk schoon is
    - Geheel staat voor zinloos geweld
    - En ik dit zelf absoluut niet kan

    - Snel hier een octrooi voor moet aanvragen
    - Nou dan kun je wel heel erg bekend worden
    - U nieuwste volgster je die tip heb gegeven
    - Feest als ik hem win
    - Fraai om mee voor de dag te komen
    - En ik bijna aan het einde van mijn verhaaltje
    ben
    - Laten we stoppen en lees terug een stukje dan staat er INGE SNUFFEL

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wauw Inge, misschien moet je maar een fietstasjes winkeltje openen, ze zijn zo knap gemaakt en je weet kleuren prachtig te combineren!

    Ik lees hierboven zoveel goede redenen om een fietstasje te winnen, dat mijn "ik vind het zo mooi" en "dan kan mijn dochtertje achteraan mee op de fiets in plaats van de fietstassen" verbleken bij de andere redenen. In ieder geval ga je iemand heel erg gelukkig maken.

    Ik volgde je al en wil alleen maar meer van je lezen. Blijf zo verder doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dan laat ik het 79e of 80e berichtje achter !! Deze is ECHT te gek. kwam via SA LEAF op je blog terecht. En dit is echt een leuk give-away ! Zeker omdat mijn fiets zowieso al gepimpt is en wordt met allerlei haaksels etc....Lekker fleurig

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Damn dat is mooi! Is er daar ook een handleiding van? Doe zo verder met het bloggen en geniet van het naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Waauw ook ik doe graag mee en ga zo een linkje naar jou blog maken. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi Inge,
    Ik vind dat ik eerst en vooral gewoon moet zeggen dat ik je blog fantastisch vind!
    Ik ben zelf ook met naaien bezig maar ik ben nog belange niet zo goed als jij! Telkens ik naar je blog surf (en dat is bijna elke dag ;) ) ben ik weer 'happy' en ga ik weer aan de slag met het naaien.
    Nu: het is hier eigenlijk bedoeld om te laten weten waarom je de fietstas verdient dus hier volgt mijn uitleg:

    Ik fiets eigenlijk totaal niet graag. En daar is een rede voor. Ik wil eerst zeggen dat ik die rede echt totaal niet wil misbruiken maar het is echt een feit!
    Ik heb autisme. En daardoor is mijn fijne motoriek niet zo goed. Ik heb nauwelijks evenwicht wat als resultaat heeft dat ik fietsen haat. Het is niet dat ik niet wil fietsen maar door dat ik geen evenwicht heb is het echt heel moeilijk om je evenwicht te houden op een fiets. Zeker als ik vertrek of wil stoppen loopt het al eens mis en val ik.
    Zoals ik al eerder zei: ik wil echt super graag goed fietsen maar door al de mislukkingen die ik gehad heb van vallen in het midden van de weg tot in de netels belanden, heb ik het eigenlijk opgegeven.
    Maaar, met wat aanmoediging wil ik het best nog eens proberen. Zoals met een mooie fietstas? ;)
    Nogmaals: ik hoor nu vast en zeker een aantal mensen denken: Ze misbruikt haar beperking om iets te bereiken maar dat is echt niet zo! Als er mensen twijfelen of ik echt wel ASS (Autisme Spectrum Stoornis) heb, dan wil ik het die mensen echt uitleggen dat elke dag opstaan en de dagelijkse dingen doen, zoals naar school gaan, echt niet zo simpel is als het voor anderen lijkt.

    Sorry voor de lange tekst hier, maar ik vond dat er een beetje uitleg bij nodig was.

    Groetjes,
    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi!

    Wauw, zo een mooie tas wil ik ook wel winnen...
    Waarom?

    1) Ik ben net jarig geweest in augustus!
    2) Mijn fiets wordt momenteel een beetje gepimpt:
    - toeter erop (zo een echte hé waar iedereen van opzij springt als ze hem horen)TOET TOET!
    - rood met witte bollekeszakken achteraan op de fiets...geweldig!
    - zadelhoeske in toile cirée
    En nu zocht ik nog naar een superleuke tas voor vooraan! Ik moet immers toch ergens wat zakdoekjes, zonnebrillen, ...binnen handbereik kunnen wegsteken e. Deze past echt wel en ik vind hem zo gewèèèldig!! :-D (zoals onzen eddy wally zou zegge haha)
    Ik ga je volgen en ga ook reclame maken op m'n blog!
    Groetjes

    Tantanne

    BeantwoordenVerwijderen
  81. awel zie nu, kom ik toevallig te zien dat ge ne hele toffe give-away doet, door op reis te zijn heb ik dat bericht gemist.
    Ik doe heel graag mee, maar ik zou hem niet gebruiken voor aan de fiets want dan zou ik er te weinig geniet van hebben. Als ik de kans krijg (lees als dochterlief hem niet direkt inpikt voor aan hare fiets te hangen, want ze is sinds klein af fan van lieveheersbeestjes), dan hang ik hem op een zichtbare plaats in de keuken aan een stang die er zowieso al hangt.

    Groeten
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Waarom wil ik die fietstas absoluut winnen?
    In het kort: Bloemen verwelken, schepen vergaan, maar een mooiere fietstas als deze zal er NOOIT bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. omdat alle beetjes groen in het stadsbeeld meer dan welkom zijn en ik mijn steentje daar in wil bijdragen...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Poeh, al die reacties hiervoor, daartussen valt de mijne niet eens meer op, maar toch een poging!

    Niet ik maar zusjelief verdient zo'n mooie fietstas! Zij heeft er ook de fiets naar (en haar mandje is stuk, dus ze wil straks toch wat anders). Vorig jaar verbrak ze een relatie van 7 (!) jaar. Ze ging dapper op zoek naar een ander huis, dus kwam eerst in een huurappartementje terecht. Gelukkig heeft ze het na enkele maanden voor elkaar gekregen een huis te kopen vlakbij mijn ouders; daar heb je een enorm doorzettingsvermogen voor nodig! Nu woont ze daar alweer een poosje en is alles af, ook de tuin. Maar ik heb nooit gezegd hoe trots ik op haar ben; dat zou ik graag doen met deze fietstas, omdat er lieveheersbeestjes (op de Veluwe noemen ze dat 'kuukeluusjes') op staan en die brengen geluk! Daarom dus...

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik zag het fietstaspatroon op pinterest voorbij komen en het bleef dagenlang in mijn hoofd zitten! Dus ging ik vandaag op zoek,
    Ideaal om mijn spulletjes in op te bergen wanneer ik met mijn fietsende dochter voor mij en mijn zingende dochter in de fietsstoel achter mij vrolijk rondfiets. Het leven is aan de vrolijke en happy mensen, met felle kleurtjes op de fiets tussen al die grijze auto's! Ik doe dus maar wat graag mee!

    Zal ik een linkje op mijn blog achter laten?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ‘k Zal ’t zinge, Inge.
    Denk maar aan het liedje ‘Vlaanderen boven’ en brul maar mee met de volgende tekst : (‘t is wel een strofe meer)
    Inge Snuffel boven
    Waar de haaknaald ronddraait
    de naaimachine nooit stilstaat
    ’t is waar je Inge vindt
    Ze maakt zo uit het niets
    een coole tas voor de fiets
    met een superleuke print
    Die tas met zo’n rits
    vind ik superblits
    Ik wil ze heel erg graag bij mij
    En met grote trom
    fiets ik een toertje om
    Wat voel ik me toch blij
    Inge Snuffel bo-o-ven
    Oh, wat wil ik haar loven
    Maakt van alles uit wol en stof
    En dat vind ik o zo tof
    Kom met de glimlach naar bui-ui-ten
    met bollen, strepen of ruiten
    alles wat je maar wou
    ze haakt of naait het voor jou (ou-ou-ou-ou)

    Ze is heel creatief
    en haar werkjes zo lief
    een uil of muis tovert ze meteen
    Ze zet ze prompt op haar blog
    wat genieten we toch
    de kleuren passen mooi bijeen
    En geeft ze een feest
    vrienden om ter meest
    dan maakt ze tiramisu
    natuurlijk met kaas
    maar ook met speculaas
    dat wordt ze echt niet moe

    Inge Snuffel bo-o-ven
    Ja we willen haar loven
    zoveel gezelligheid
    zoveel creativiteit
    Kom haak nog een sjaal of muts
    voor een of and’re duts
    Met zo’n give-away
    zijn we heel tevree (ee-ee-ee-ee)

    Wie wil niet graag een pakje
    met een knuffel of zakje
    en een mooie kaart eraan vast
    een apart placematje
    voor je hond of je katje
    vinden we ook heel gepast
    Een lieve tekenset
    is zo ineengezet
    ’t maakt haar petekindje blij
    Want als hij verjaart
    is het de moeite waard
    ook de potloden zitten erbij

    Inge Snuffel bo-o-ven
    Ja we willen haar loven
    om al die leuke kleu-eu-ren
    waar wij van opfleu-eu-ren
    Maak nog vlug een cadeau
    Je fikst dat toch zozo
    En heb j’een nieuw idee
    deel het ons dan mee (ee ee ee ee)

    Een fietstas in de dop
    lieveheersbeestjes erop
    wie wil dat nu niet (-- wie wil dat nu niet)
    ze dart’len in het gras
    in ’t hooi of in het vlas
    misschien wel in het riet
    Inge Snuffel bo-o-ven
    Ja wat wil ik haar loven
    ze maakt een mooi cadeau
    ‘k wil hem op mijne velo
    ‘k Wil zo graag wi – i – nnen
    dan ga ik voor haar zingen
    en breng ik een pakje mee
    met nog een give-away (ay-ay-ay-ay)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Gewoon, omdat ie zo mooi is, omdat ik nog geen fietstas heb en wel een nieuw fiets.
    En omdat ik nu meer zal fietsen ipv de auto te gebruiken.

    Bedankt voor je leuke blog. Ik blijf hem lezen. Ook als ik geen fietstas win.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Fijne tas, fijne blog ... en waarom ik deze fietstas kan gebruiken. Binnenkort verhuist mijn dienst en zal ik stuk van het traject met de fiets doen, dus kan ik wel een tas gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een leuke give-away, daar doe ik graag voor mee :-)
    Vermits ik zelf nog een zeer onervaren naaister ben zou dit wel van pas komen.
    Ik hou van de natuur, van kleur en heb altijd wel iets mee te zeulen met een kleuter en peuter in huis.
    Ik fiets elke dag met mijn zoon naar school, dus de tas zou heel veel gebruikt worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Nu ben ik wel extra blij dat wij eerder thuis zijn gekomen van vakantie, anders had ik zeker weten je give-away gemist.

    Maar waarom ik hem zeker zou willen winnen...

    Oké, dit is een beetje zielig misschien maar ik heb nog steeds het voorop zitje op mijn fiets zitten omdat ik dit zo handig vind om "eventjes" wat dingetjes in te leggen. Maar... hoe handig het soms is, is het soms ook lastig want met een kind van 3 jaar achterop, fietstassen aan het stuur wil je soms weleens wat wiebelen en juist dan glipt er natuurlijk wat uit het fietszitje...zie je het voor je? Het beste wat je dan kunt doen is natuurlijk doorfietsen!!!! want je bent natuurlijk al zo onverantwoord bezig door met een kind van 3, tassen aan het stuur + nog losliggende spulletjes in het fietszitje (wat natuurlijk puur en alleen voor een schattig kindje bedoelt is) te vervoeren.
    Maar ikke doorfietsen??? Nee dus! Wat er dan volgt kun je je waarschijnlijk wel voorstellen... een hele operatie...wat ook wel wat kijkers trekt... waar mijn zoontje voor medelijden zorgt... en ikke schaamte natuurlijk!

    Dus...tja...een fietstas zo als die mooie van jou zou wel heeeeeeeeeel erg praktisch zijn en natuurlijk haal ik dan mijn voorzitje van de fiets!!!

    Zonnige groetjes (jazeker, ondanks het regenachtige weer)
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Nu toch maar meedoen aan je give away. Ik heb het echt geprobeerd hoor, de fietstas proberen te maken met jouw patroon. Maar ik ben nu al 3x opnieuw begonnen en het lukt gewoon niet! Het ligt overigens niet aan jouw patroon hoor! Die is echt super duidelijk. Het is meer mijn onkunde om met het zeil aan de slag te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, kan ik ergens mee helpen? een concreet probleem waar je steeds weer over struikelt?

      Verwijderen
  93. Oeioeioei,

    ik dacht dat ik al lang deelgenomen had aan je give-away en nu zie ik toch wel van niet zeker! En ik ben dan nog wel zowat verslaafd aan je blog, alleen al om te genieten van het moois dat je maakt! Kijk maar even op mijn blog, dan zie je wel dat ik af en toe even link naar jouw blog!

    Groetjes

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mah zo lief! dat had ik nog niet eens gezien! ben gelijk je nieuwste volger geworden ;)

      Verwijderen
  94. Ons kleinste schatje van patatje van bijna 4 rijdt rond op ( je raadt het nooit) op prachtig rood fietsje vol met lieveheersbeestjes! Ze maakt ermee de grote uitstappen ( lees van het begin van de oprit tot het einde en terug) en alle beestje rijden mee! Ze missen enkel nog wat fris groen gras om op rond te kruipen en ons klein prinsesje mist nog een opbergplekje voor al haar grote schatten ( lees bellenblaaspotje, snoepjesketting, ...)

    Veel 'lieveheersbeestjesgroetjes' Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  95. kan ik hier een patroon van verkrijgen? Eventueel tegen vergoeding?

    groetjes
    naomi.baens@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Dag Inge,

    wat een prachtige fietstassen heb je gemaakt!

    Verkoop je diegene met lieveheersbeestjes en groen-witte dots ook?
    En zoja, heb je ze ook in het fietstasformaat voor achterop de fiets?

    Gr, Manon
    manon.rz@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimentje Manon! Ik maak helaas alleen niks tegen betaling... zelf eens proberen? :)

      groetjes,
      Inge

      Verwijderen
  97. Hallo,zo'n fietstasje zou ik ook graag winnen.
    Deze kunnen wij,mijn man en ik,goed gebruiken voor de mand op de scootmobiel.
    Als hij erop zit kan onze chihuahua er mooi is.
    Zit hij lekker warm en uit de wind.
    Oke, de deksel laat ik wel open hoor.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hello !
    I'm french, so sorry if my english is not so good, I don't speak your language.
    I really like this basket and I want to make it, I've found your tutorial, but... it's a PDF , so Google can't translate it ! Can I get it in Word, or Office, or ... ? Thanks a lot !
    f.roche35@laposte.net

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...