woensdag 18 juli 2012

merci (+ 2 uiltjes :)

Dag iedereen!

Ik heb op zich niet veel te melden vandaag. Ik heb vanalles gemaakt met het oog op (zeer) toekomstige swapjes, maar dat kan ik nog niet laten zien (hopelijk wel een van de volgende dagen). Het enige dat ik wel kan tonen zijn twee kleine gehaakte uiltjes die vandaag geboren zijn, maar dat is ook niet zoveel nieuws...


Ik hoor u al denken: waarom dan een nieuwe post, als ge toch niks te zeggen hebt? Awel, ik wil eigenlijk gewoon eens merci zeggen voor al jullie lieve, bemoedigende en enthousiaste commentaren op mijn posts en maaksels. Dat is toch ook geen slechte reden voor een blogpost, niet?

Dus bij deze:

MERCI!! 




8 opmerkingen:

  1. die leuke uiltjes zijn toch ook een melding.
    Merci voor jou leuke blogjes die we mogen lezen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar die uiltjes zijn wel ook weer luef :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, die kleine uiltjes! die zijn het zoals Jokiedebeer al zegt zeker de melding waard!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je... toch weer geen mail gekregen hoe zou dat komen ik kwam gewoon even piepen!
    Heel mooi je uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geen dank zenne, ge maakt dan ook toffe dingen die leuk zijn om naar te kijken ;-)
    super schattig die 2 diertjes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief, zowel de uiltjes als de merci !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De uiltjes zijn leuk.
    En de merci... daar doen we het toch voor... elkaar een duwtje in de rug geven...
    Leuke reacties geven en krijgen, dat is nu juist zo leuk aan bloggen.. En schone dingen bekijken ook natuurlijk!
    En als ik hier zie wat een achterstand ik hier heb... met al dat mooie weer zit een mens niet veel achter zijn scherm...
    Zal hier alles eens deftig lezen zie...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...