maandag 14 mei 2012

weekenddingen

Marieke van linnen & limoen zag het zitten om een swapje te doen met mij. Woehie, leuk! Ik ging bijgevolg dit weekend aan de slag om een vilten ritstasje in roodkapje-stijl voor haar te maken. Het eindresultaat is vandaag in de brievenbus gegaan. Om de verrassing nog niet helemaal te bederven, zal ik voorlopig nog geen foto's posten van het eindresultaat. Niettemin is hier al een overzicht van de losse onderdelen van het tasje :-).


Ik ben héél benieuwd! Voorts maakte ik dit weekend ook nog deze oorbelletjes voor iemand die binnenkort jarig is en genoot ik van het zonnetje en de bloemetjes op ons terras. Heerlijk! Dat het daarmee gepaard gaande allergieseizoen ook weer lijkt te zijn begonnen, neem ik er met plezier bij :-).


Fijne werkweek!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...